Torek, 03 Oktober 2017 10:23

Domači bregi so lepi

Napisal
    Zadnji vikend pred odpravo je ponudil lepo vreme in tako sva soboto preživela v Kalu, nedeljo pa v Kamniških planinah. Za jesen odlična tura je Virens in Južni raz Skute. Tako sva ne preveč zgodaj, s pašnim korakom ostarelega gamsa, zastavila pod Kogel. Jutro je bilo toplo in sončno, hoja prijetna in hitro sva se znašla pod steno, kjer pa je bilo že nekaj somišljenikov. K sreči so naju obdajali boljši plezalci, ki so se v širokem loku ognili lahkega Virensa :). Plezanje v topli skali je šlo tekoče, proti vrhu so se sicer prikradle prve meglice, a to ni…
    Petek, 29 September 2017 10:42

Zadnje dejanje alpinistične šole 2016/17

Napisal
    Pretekli vikend se je odvilo še zadnje dejanje alpinistične šole in sicer se je mladež gnalo na ledenik pod Grossglocknerjem, da bi se jim ledeniško tehniko pobliže pokazalo. Vreme je obetalo, kar je pač obetalo in tako smo v soboto zjutraj zakorakali proti pobeljenim vršacem. Vsak v svojem tempu in mislih smo pririnili do snežnih zaplat v bližini koče in postavili naše platnene strehe. Sledil je še dostop do ledenika in demonstriranje tehnike, vadba, mučenje, škripcanje, aretiranje, spuščanje, dviganje, švicanje, vijačenje, praskanje, padanje in vse ostalo, kar spada zraven ledeniške tehnike. Pozno popoldne in večer sta minila v kuhanju, jedači in…
    Ponedeljek, 11 September 2017 15:49

If you don't go, you don't have a story!

Napisal
    Za zaključek uspešnega tečajniškega leta 2016/2017 smo se odločili, da bomo drugi vikend v septembru organizirali mini plezalni tabor. Udeležila se nas ga je večina tečajnikov, v družbo pa smo povabili tudi izkušenejše kolege, ki so z nami v preteklem letu že bili v različnih smereh. Sprva smo se odločili za Karnijske Alpe, ampak smo, zaradi dokaj slabe vremenske napovedi in precejšne oddaljenosti izhodišča, to idejo opustili in iskali plan B. Za tako zvani Zaključni izlet smo se nato odločili za Korošico. Na Grudi se nas je večina zbrala v petek po službi in odpeljali smo se proti Planini Podvežak.…
    Sreda, 06 September 2017 16:39

AOŽ ma novo stran!

Napisal
    Nova stran me vabi, da v dosti bolj enostavnem postopku nekaj napišem. Taki kot jaz to potrebujemo. (: V zatišju pred diplomsko nevihto sva s Primožem na lep vikend plezala Direktno v Rušici. Smer ni pretirano navdušujoča (spodnji del je kar krušljiv), vendar se v zgornjem delu trudi odkupiti in ji na koncu tudi oprostiš. Bolj žalosten in v znamenju slovesa od določene opreme, dobre prijateljice, pa je bil sestop. Ampak, ker sva bila res dobra družba, to ni imelo pretiranega vpliva na nasmejane obraze. Že nekaj ur po tem, ko so stvari šle iz mojih rok in se je…
    Petek, 01 September 2017 21:17

Krobath-Metzger in boj za prvi izhodiščni položaj

Napisal
    Krobath Metzger je bil letos že kar nekaj časa v planu. Vreme je bilo celo poletje kot nalašč za to smer a nekako so drugi načrti prevladali. Končno sva se odločila, da jo napadeva, a glej ga zlomaka, ravno na ta isti dan se je za turo odločila tudi naša Alpinist-ka z dvojno navezo. Alpinist-ka se je odločila, da bo na pod odrinila že v petek zvečer in prespala tam nekje. Ker Špela ne mara čakat v vrsti je predlagala, da se dobiva v Vodicah ob 3:45. Ja, to je sredi noči. Jaz sem v avto poleg plezalne opreme spakiral…
    Štirje železničarji (David, Marjeta, Marko in moja malenkost) smo se zbrali v petek, da odrinemo v te prelepe in samotne kraje, da preverimo, ako so res tako lepi, če je skala res tako trdna in voda tako mrzla kot pričajo legende.  Že v večernem mraku smo otovorjeni s težkimi nahrbtniki odpravili po dolini Mrzlih vod proti bivaku, v katerem smo nameravali prespati, zavoljo bremena se nam je verjetno zdela pot daljša kot bi se nam sicer, zato smo bili prepričani, da smo šli mimo bivaka in da je najbolje, če zaspimo kar na lepi jasi ob poti in se ob…
    Po vzoru g. Younga, ki je pogumno prečkal ocean v iskanju zlatega srca, smo se bojevnice podale v daljne Karnijske Alpe iskaje prijetnega zatočišča, lepih gora, toplih src in nasmejanih obrazov. Prvi vikend avgusta gremo tja ter naj živi ŽaoŽ, smo vzklikale, in tako je tudi bilo. Prvopristopnici Gita in Borja sta že v dnevih pred začetkom tabora raziskovali ciljno okrožje in na lastni koži spoznali medkulturne, v resnici pa bolj med-gorske razlike med nami in tujino. Po njunih natančnih navodilih, smo tudi ostale našle bazni tabor. Gostitelj Mo jima je veselo pokimal in izkazal gostoljubje, haha pa kakšna hecna…
    Petek, 25 Avgust 2017 09:58

Srečni, zdravi in bogati v Stebru revežev

Napisal
    S tovarišem Draganom sva se v torek, 8. 8., podala v stene Velike Mojstrovke in jo ubrala v Zaplotnikov Steber revežev (V-/IV+, 500 m). Na srečo prava izbira, saj se je v bližnji Smeri Debelakove že trlo nekaj navez, znanci med njimi, s katerimi smo izmenjali par besed, pa so se zato raje podali v Kovinarsko smer. No, midva sva ob ne preveč uglednem dostopu do najine stene visoko zgoraj ugledala le eno, ki pa je kmalu izginila z obzorja, ter olajšana in z nasmeškom zaplezala v vstopni kamin. Po par lažjih raztežajih je sledila razgibana in mestoma zračna smer;…
    Petek, 25 Avgust 2017 09:51

Poletja ni v školjki

Napisal
    Zdaj bom nadoknadila svoje nepisanje. Začelo se je z nepremagljivim taborom na Slovaškem in nadaljevalo s še enim v Val Masinu. Med tem sva z Mihcem (AO Kranj) v Šitah plezala Herlec-Kočevar. Sila fino! Navdušila sem se nad dostopom s kolesom, strmimi stenami in še čim. Z Boštom sva nato eno ležerno popoldne plezala Vodjak Želja na Vršiču. Kakšna lepa smer! V cugu, ki je skupen s trmastimi kamini, kjer je včasih tičala lesena kajla, se da A0 lepo izpeljat tudi s frendom trojko. Še isti teden, smo se po eni dolgi noči, z Ajdo in Rokcem spravili v jutranji…