×

Sporočilo

Piškotki

Spletna stran za svoje delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z uporabo spletnih piškotkov na tej spletni strani?

Piškotkov niste sprejeli. Še vedno si lahko premislite.

21 Junij 2018, 10: 23

Lešarjeva in Široka peč

Napisal
    V nedeljo sva z Neli plezala v Lešarjevi peč na "Lešarjev zob". Stolp kar sam kliče, da nanj splezaš :). Smer Trinajsti, dan 0 je super, res je malce naloženo, a skala ni tako slaba kot se zdi. Ker je potrebno pokoristit še zadnje dneve lanskega dopusta, sva šla v torek z Gerbcem (AO Kranj) plezat v Široko peč. Dan sva, kar se da, polno izkoristila. Začela sva v vzhodnem delu stene s smerjo Senca, smer se ponaša z dobro skalo in v sredinskem delu lepim zračnim plezanjem. Nato sva nadaljeva s prečenjem grebena Široke peči, sestopila sva pa po…
    Kljub nestanovitnemu vremenu in vsakodnevnih popoldanskih nevihtah smo se (vodja odprave :-) ) Miha Močnik - Gres, Karmen in Manca F. na zgodnje torkovo jutro odpravili na Vršič, od koder nas je Miha peljal v Debelakovo smer (450m, IV+/IV) v Veliki Mojstrovki - smer Mire Marko Debelak, naše vrhunske alpinistke obdobja med obema vojnama. Seveda sva bili kot tečajnici polni jutranje treme, morda ne zgolj zaradi neizkušenosti, ampak ravno zaradi spoštovanja do ženske, ki je prvenstveno smer splezala v verjetno čisto drugih pogojih, s čisto drugo mero poguma… Dostop do smeri poteka po slikovitih pobočjih na severni strani Male in…
    V soboto, 2. junija, je potekala težko pričakovana skupna tura AŠ - plezanje v hribih. Jupi! :D Ker so meteorologi napovedovali hude nevihte, se je tura iz dvodnevne prelevila le v enodnevno. Tako smo v soboto zjutraj polni pričakovanj odkorakali proti Kamniškemu sedlu. Bošt je z Manco F. in Karmen zakorakal proti Kratkohlači v Planjavi. Naveza je s smerjo opravila brez težav. Govorilo se je o kaminih, krušljivi skali, slikovitem prestopu čez razpoko, pomanjkanju sonca in poslušanju komunikacije preostalih dveh navez v Brani. Vanč se je z Janom in Matjažem podal v Zajedo v Brani. Čakale so jih “šalce do…
    03 Junij 2018, 21: 23

Odprtje sezone v Krmi

Napisal
    Na volilno nedeljo sva s Franjo, še preden sva šla obkrožit vsak svojega junaka, skočila v brege. Za odprtje sezone sva izbrala Jesih-Potočnik v Debeli peči. Super smer, odlična skala, glih prav dolga, s kratkim dostopom in daljšim sestopom :). Upajmo, da ne bo pustil posledic :). Tudi tokrat smer ni razočarala, kamin niti ni bil tako fajhten, grifi pa še vedno stojijo na svojih mestih. In to trdno! :) Vreme je sodelovalo, proti vhu se je malo pooblačilo, da ni sonce tako fejst nažigalo. Hvala in slava jim. Oblakom namreč. Na dostopu in v smeri se najde še kaka…
    Ves teden sem držal pesti, da bi se vreme za vikend kolikor toliko ustalilo, da bi bilo možno splezati tudi kaj v hribih. Ne glede na napoved, da naj bi bile v soboto plohe in nevihte sva se z Markom Mavrijem (AO Celje Matica) odločila, da v soboto nekam greva, saj če ne drugega vsaj gužve ne bo, je pa bilo vreme cel teden v Ljubljani kolikor toliko stabilno, tako da sva rekla vse je bolje kot ležati na kavču. Tako sva se v soboto ne zarana odpravila v Veliki vrh na Jezerskem, kjer sem prvič pred 9 leti plezal …
    Preteklo soboto, 19. 5. 2018, je 13 tečajnikov opravljalo praktični del izpita Alpinistične šole 2017/2018. Zjutraj smo se zbrali pred ferajnom, napakirali vso potrebno robo, se "zazipali" po avtih in se odpravili na poligon v Kamniški bistrici. Tečajniki so svoje znanje demonstrirali na šestih delovnih postajah: športno plezanje, gibanje naveze, spust po vrvi in prehod v samoreševanje, reševanje padlega soplezalca, vozli in prva pomoč. Tekom dneva smo večino pozornosti posvečali izvajanju manevrov in pa pogledovanju v nebo, saj nam je vreme pripravilo pravi vrtiljak doživetij. Oblačno, sonce, dež, mraz, sonce, dež, ... Tečajniki so tako poleg alpinističnih veščin prikazali tudi…
    21 Maj 2018, 21: 44

Vidova smer in Friko

Napisal
    Kjub temu, da me zadnje čase zajeb*** zdravje in da se ne udeležujem skupnih druženj in tur na ferajnu, se še trudim kaj splezat. Tako sva se v kratkem oknu suhega vremena pred plohami prejšnjo nedeljo na štrik navezala z Ano, to soboto pa sva s Primožem takisto hitro plezala, da naju ni zmočilo. Ampak obakrat smo ostali suhi. Obe smeri, ki smo jih plezali sta opremljeni s svedrovci, sploh Vidova smer ima prvi raztežaj, ki izstopa po težavnosti opremljen v maniri plezališča, ostali raztežaji imajo tudi tu in tam kak sveder, ampak glede na to, da se težavnost močno…
    21 Maj 2018, 12: 41

Malarija na Vogarju

Napisal
    Preteklo nedeljo, 20. 5. 2018, smo se člani AOŽ odzvali na prošnjo našega matičnega PD Železničar Ljubljana za pomoč pri barvanju lesene fasade na nam zelo ljubemu Kosijevemu domu na Vogarju. Marjeta, Urška, Zala, Miha, jaz in bodoča železničarja smo sestavljali ekipo, ki je bila kos nalogi. S planinci smo se dogovorili, da pobarvamo tisti del fasade, ki je najbolj izpostavljen vremenskim neprilikam in ki hkrati predstavlja najvišji, ter najbolj nedostopen del. Opremljeni s plezalno opremo smo se lotili naloge in v slabem šihtu opravili z zabavno delo. Hkrati smo lahko preizkusili dobrote izpod rok nove kuharice Vide, ki je…
    13 Maj 2018, 11: 29

Žiletov častni krog 2018

Napisal
    Včeraj, 12. 5. 2018, smo se člani Alpinističnega odseka Železničar odpravili v Kočevje, da počastimo spomin na našega prezgodaj preminulega tovariša Saša Žitnika - Žileta. Danes namreč mineva natanko eno leto, odkar se je zgodila nesreča na gradu Fridrihštajn. Ideja za spominski dogodek je v glavah članov zorela že dalj časa. Vedeli smo, da mora biti dogodek v Kočevju skromen, a hkrati intenziven. Odločitev je padla. Skupaj štartamo izpred odseka na Parmovi v Ljubljani in se dobimo v Kočevju. Gremo pa na lastni pogon. Med člani so se oblikovale tri skupine: Tekači, turni kolesarji in motorizirana logistična podpora obem skupinam.…